SOUL ♥
Tuesday 13 December 2011 ❖ 01:42 | 0 Comment [s]



ASSALAMUALAIKUM :) 
today mao cite sal dyeee , MOHD FITRRY BIN ABDUL ALIM :)
actually aku tak tau lah , same ade aku dalam mimpi or what ?
actually aku seolah olah mimpi jeeaa . 

actually F nie ex couple aku sebenarnye ,
and dye dah banyak gila buat hall ngan aku . sampai aku MENYAMPAH .
nie AL-KISAH pasal permulaan perhubungan ite orang pade 1DECEMBER2011 .


F try ngorat and tackle aku balik . dan aku sendiri tak pasti ape
TUJUAN dye .
aku tertanya-ii NAPE dy nak couple balik sedangkan aku dah 
fedup nak couple balik :)benci dye gila bhavi .
on fb un AKU tak pena nak sebut name dye .
tah lah , aku mugkin belum bersedia ut tok terima dye  ,

tah cam ne lah aku leyh terjatuh HATI BALIK kat dye .
betul kate orang , bila KITA BENCI IA MUNGKIN akan menjadi SAYANG :)
korang bace niep bace niepppppp . :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

4.dec.2011
kow jgn nk ngade ar ma , aku tak kan buat semua 
uh lagi . aku sayang kow . PAHAM ?

5.dec.2011
syg tkot kehilangan anje la . syg cyg anje sgt-ii aw .

6.dec.2011
ceyh . macam aku baru jea hidup pulok . aku tau lah .
yang tuh semua kow jadi kan pengajaran dan HUKUMAN tuk aku 
sebab pernah buat kow kehilangan aku . 
7.dec.2011
mork , aku tak mao ilang kow lam idup aku lagi .
even kow mati sekalipun . aku takan benarkan . 
8.dec.2011
sepuloh hari lagi :) kita sambot same same aww .
sayang kow dough .
9,10.11 and semalam 2011 
aku sayang kow , eply lah mesej . please MORK .
aku tak leyh idup tanpa kow .



*9,10,11 and 12 aku tak text kau . gara-ii krisis UMAH tangga kita kan .
:( tapi kau still sabar ngan pangai aku . kepeng , aku sayang kaw . sebb uh aku tak nak 
ilang kau . kui kui .
kau degil bila aku suh kau pakai tali keledar , jangan bawak CAM PELESIT :(
TAPI KAU selalu tak dengar kan :(
aku sayang kau . banyak sangat . terima kasih untuk cinta yang kau bagi .
UNTILL MY LAST BREATH ?
BARU aku tahu bertape sakitnya kehilangan SESEORANG yang kita
cintaaiii :p


Older Post | Newer Post

ATYN TAKEN BY ROY
Daisypath Anniversary tickers
Welcome Note

hye , bonjour ! Welcome To My Blog! My name is fatin azwa. 19 years old . Please be nice here and enjoy your with my our story darla :D
be nice for me , and i will be nice for you

Facebook
Twitter


I HOPE THIS WILL BE HAPPEN IN THIS YEAR'S
happy with ROY
Turunkan BERAT badan
be more matured
study hard


Let's Talking here!




Nana Euphemia
wawa d'amoysta
sista rara
jaja lee
ezy stylesha