10.7.2012 :(
Saturday 14 July 2012 ❖ 00:44 | 0 Comment [s]

kali nie awak lupe our annyversary kita 
yang ke 3 tahun .
saya sabar jea , cal dan terus CALL .
awak , kalo awak dah lupe kita awak bagi lah tahu kita .
kita bukan tunggul awak .
kita bukan tak ade perasaan awak :(
sakitnya hati sya bila saya diperlakukan seperti tak wujud kat idop awak :(
Biakan ak bslah ddpn matamu . Slalu ko mbnarkn apa katamu .
cintamu mbuadku sdh dan ta bdaya, namun ku tlanjur cinta .
kalo aku bersalah aku redha .
mungkin salah aku tak menghargai kau .

tapi aku dah cube dah ,
mungkin jua kau tak merasa APA YANG AKU RASA .
aku tak paham ape yang kehendak haty inginkan .
tpi aku tau ape yang kehendak rasaa mahukan .

awak , kita rindhu awak sangat-ii .
saya perlukan awak , saya mahukan awak .
sentiasa disisi saya . sentiasa dihaty saya seperty selalu .
mane awak pergy ,
saya tunggu awak .
saya rindhu awak sngat-ii , terlalu rindhukan awak .
saya tunggu awak :( sampai bebila :(
im stay waitinng you back at me sayang :(


awak
Maafkan saya kerana terpaksa memendam rasa ini.
awak tahu,
Ianya bukanlah sesuatu yang mudah.
Tapi saya harus tegarkan hati untuk terus melalui semua ini.

awak
kadang-kadang saya rasa tak kuat sangat untuk terus berpura-pura.
awak tahu,
Ianya amat sukar untuk tersenyum seolah-olah saya redha dengan semuanya.
Tetapi saya harus terus melawan rasa yang ada dihati ini.

Saya bukan yang sempurna.
Saya juga bukan yang menjadi pilihan utama.
Tapi  awak  saya akan sentiasa ada untuk memastikan  awak  bahagia.
Biarpun kehadiran serta kewujudan saya tidak nampak di mata  awak .
Tapi saya senang andai kamu bisa terus tersenyum.

awak
Saya tidak suka melihat kerutan di dahi awak
Serius, ianya tidak sesuai untukawak
Saya akan runsing bila awak  jadi begitu.
Seandainya saya bisa memberikan senyuman saya di wajah awak

 awak,
Saya harap saya dapat menemui seseorang yang akan buatkan saya lupa tentang awak .
Kerana awak  juga dah ada pengganti dia.
Saya senang bila  awak  boleh kembali tersenyum,
Biarpun yang menjadi punca senyuman awak  adalah seseorang yang lain.
Saya faham dan memahami kenapa  awak  memilih dia.
Kerana kehadiran dia lebih bermakna pada awak
Seperti kamu menyayangi dia, seperti saya menyayangi awak .
Bezanya, dia juga menyayangi awak
Tapi saya, hanya saya, diri saya, dunia saya.
Yang menyayangi awak
Tidak di dunia  awak .

Saya sedih sangat awak
Tapi saya tak boleh turutkan hati saya untuk terus bersedih.
Saya kena faham.
Dan saya kena teruskan melangkah agar saya tak terus memikirkan bahawa di dunia ini, lelaki cuma hanya ada  awak  seorang sahaja.
Saya kena bukakan mata saya ini untuk orang lain.
Paling penting saya perlukan untuk ruang dihati saya untuk seseorang yang lain jugak.
Saya kena belajar menghargai.


Kata teman saya,
Saya perlu lupakan orang itu sekiranya dia tidak tahu menghargai saya.
Saya tahu. awak  bukan tidak menghargai saya.
Cuma awak  tiada apa-apa perasaan pada saya,
Sebab itu  awak  tidak ambil kisah tentang kewujudan saya.

awak,
Maafkan saya sekiranya suatu hari nanti saya tidak mampu teruskan memendam rasa ini untuk  awak .
Saya tak nak terus berharap kerana saya bimbang saya akan terus kecewa.
Tapi sebelum saya jadi begitu.
Saya harap  awak  akan mengetahui, betapa pentingnya awak dalam hidup saya.
Cuma saya harap saya masih bisa untuk terus mendengar nyanyian awak  kerana dengan cara itu sahaja ia dapat mengubati rasa rindu ini.

awak.  awak  dan awak
Semoga  awak  menemui kebahagiaan awak.
Semoga sahaja saya juga terus tabah dan menemui kebahagiaan saya itu.
Saya pasti mendoakan awak dan dia :)


*saya nak awak saje lam idup saya . harap mengerti :(if awak nak tggalkan saya . awak cakap jea . saya akan cube PAHAM .
saya bukan patung lagi . saya pon ade tahab kesabaranya jugak :(



Older Post | Newer Post

ATYN TAKEN BY ROY
Daisypath Anniversary tickers
Welcome Note

hye , bonjour ! Welcome To My Blog! My name is fatin azwa. 19 years old . Please be nice here and enjoy your with my our story darla :D
be nice for me , and i will be nice for you

Facebook
Twitter


I HOPE THIS WILL BE HAPPEN IN THIS YEAR'S
happy with ROY
Turunkan BERAT badan
be more matured
study hard


Let's Talking here!




Nana Euphemia
wawa d'amoysta
sista rara
jaja lee
ezy stylesha