ptpl shah alam :)
Saturday 14 July 2012 ❖ 00:16 | 0 Comment [s]

salam , 
maff sebb dah lame tak update blog ,
actually saya dah study auu .
saya study kat ptpl shah alam .
 dah nak dekat sebulan gak lah saya study :)
 ramai gak kengkawan tau tauuu .
saya dah berjauhan nan family .
tapi saya rasa sekejap jea saya akan berjauhan ngan family .

yang mengembirakan hati saya ialah saya dapt continue study WITH UMYRAH .
ya my best best buddies in life .
now , 24 hours buleyh jumpe dea .
even dea dah duk nan family .

firstly saya agak excited lah gak kan .
pape un the best in TOWN .
 thank mak and abah sebb bagi orang belajar . :)

jasa mereka akan ku balas suatu hary nanty :)




Older Post | Newer Post

ATYN TAKEN BY ROY
Daisypath Anniversary tickers
Welcome Note

hye , bonjour ! Welcome To My Blog! My name is fatin azwa. 19 years old . Please be nice here and enjoy your with my our story darla :D
be nice for me , and i will be nice for you

Facebook
Twitter


I HOPE THIS WILL BE HAPPEN IN THIS YEAR'S
happy with ROY
Turunkan BERAT badan
be more matured
study hard


Let's Talking here!




Nana Euphemia
wawa d'amoysta
sista rara
jaja lee
ezy stylesha