so sory BESTIE
Sunday 12 August 2012 ❖ 11:24 | 0 Comment [s]

sahabat ,
bila ku dalam kesedihan kau yang menceriakan aku .
bila ku dalam kegembiraan kau yang ade disampingku .
kau sentiasa ade dan tak pernah pon pergy dari hidup aku .
kau sahabat yang selamanya bersama aku sampai bila-ii .

* aku mintak maaf , aku tak tau kenapa semenjak 2 3 ari nie aku rase cam 
ape jea , aku mungkin tak mao kehilangan kau ,
tapi aku tak penah terasa un yang aku akan kehilangan kau nanty .
tapi aku rase mungkin perangai aku yang membuatkan aku suatu hari nanty KEHILANGAN kau .
aku tak tau ape aku rase skunk .
mungkin aku tencion kan ,
mybe sebab aku rindhukan kau , aku rindhu kau yang selalu ade ngan aku .

pejam celik pejam celik kita dah 5 tahun bersahabat . dari tak pernah JUMPE sampai 
skunk tak pernah berenggang kan .
happy ouh cite-cite kita dapat tercapai . thanks sgt pada kuarga kita ernn .
you kawan yang banyak merubahkan kehidupan i .
dari teruk sampai kan i tinggalkan keburukan i yang selalu i buat .
24 hour you know tentang kehidupan i .
hurmm , thanks sebab jage i :)

i sayang you keyh NUR UMYRAH HISHAM BT HISHAM .


Older Post | Newer Post

ATYN TAKEN BY ROY
Daisypath Anniversary tickers
Welcome Note

hye , bonjour ! Welcome To My Blog! My name is fatin azwa. 19 years old . Please be nice here and enjoy your with my our story darla :D
be nice for me , and i will be nice for you

Facebook
Twitter


I HOPE THIS WILL BE HAPPEN IN THIS YEAR'S
happy with ROY
Turunkan BERAT badan
be more matured
study hard


Let's Talking here!




Nana Euphemia
wawa d'amoysta
sista rara
jaja lee
ezy stylesha