sahabat :)
Thursday 11 October 2012 ❖ 09:30 | 0 Comment [s]

seandainya suatu detik nanty , aku tiada lagy disisi korang .
maafkan aku , 
aku terpaksa melangkah pergy . 
maafkan aku seandainya aku telah melakar satu lakaran KEHIDUPAN 
yang mungkin akan menyakitkan .
sahabat .
maafkan aku sekiranya mulut ini tidak lagy dapat berckap denganmu .
seandainya diri ini tydak membantu mu dikala kau dalam kelemahan . 

sahabat , terima kasih atas suka dan duka yang kita lakar bersama selama nie .
terima kasih untuk semuanya .
terima kasih kerana telah menemani saya disaat dan ketika saya lemah  untuk bangkit semula .
terima kasih atas sokongan mu itu .

* jaja , faz , syasya , ellys , nora , MUMY sayang korang more than everything .
thanks sebb datang lam idup mmy . even sekejup jea kita bersama ,


*- jaja , ape yang ade lam pemikiran mamy ialah nak jaja nan yang lain-ii sabar dalam menempuh sgala dugaan yang bakal menimpa hidup .
jaja dah besar jaja dah ley matang dalam membuat semua perkara :)
mmy tau jaja kuat . jaja mesty boleyh buat .
sekiranya suatu hary nanty mamy tak ade pon jaja pasty buleyh buat punya keyh :)
akhir kata SELAMANYA KU UKIR KENANGAN DISETIAP
PENJURU PINTU UNTUK MEMASUKI HIDUP KORANG MELAKARKAN
bahagia <3


Older Post | Newer Post

ATYN TAKEN BY ROY
Daisypath Anniversary tickers
Welcome Note

hye , bonjour ! Welcome To My Blog! My name is fatin azwa. 19 years old . Please be nice here and enjoy your with my our story darla :D
be nice for me , and i will be nice for you

Facebook
Twitter


I HOPE THIS WILL BE HAPPEN IN THIS YEAR'S
happy with ROY
Turunkan BERAT badan
be more matured
study hard


Let's Talking here!




Nana Euphemia
wawa d'amoysta
sista rara
jaja lee
ezy stylesha