its over . 14 feb's 2013 :)
Monday 18 February 2013 ❖ 03:42 | 0 Comment [s]


RINDU <3

yes , i mish him so so much ,
trully haty aku sakittt sangat dengan semua nie ,
aku tak mampu dan mungkin jua aku tak kuat dengan segala yang 
telah aku dengarkan ,

awak , salah kah saya sebegini rupa , ? salah kah diri saya mencintai orang yang
saya sayang ikhlas dari haty saya ,.
saya tahu dan saya mengerty , saya tak salahkan sesapa dengan apa yang 
berlaku .
mungkin kita tiada jodoh untuk bersama . 

saya berdoa , agar allah tunjukkan jalan yang terbaik untuk awak dan family awak .,
saya terluka sangat-ii dengan apa yang keluarga awak cakapkan ,.
sesungguhnya saya seorang yang lemah dan tak terdaya melakukan apa-ii 
mungkin diluar jangkaan saya ,
saya tau , awak mungkin boleyh teruskan hidup tanpa saya disinie kan ,
awak awak awak .

setiapp hari , saya ingat dan akan selalu ingat semua kenangan yang dah terpahat dihaty saya ,
bg saya , awak dah cukup baik
dan cukup sempurnaaa ,.
thanks for being my bf or my destination for my heart even fer a while .
its over , 

bye LOVE :')



Older Post | Newer Post

ATYN TAKEN BY ROY
Daisypath Anniversary tickers
Welcome Note

hye , bonjour ! Welcome To My Blog! My name is fatin azwa. 19 years old . Please be nice here and enjoy your with my our story darla :D
be nice for me , and i will be nice for you

Facebook
Twitter


I HOPE THIS WILL BE HAPPEN IN THIS YEAR'S
happy with ROY
Turunkan BERAT badan
be more matured
study hard


Let's Talking here!




Nana Euphemia
wawa d'amoysta
sista rara
jaja lee
ezy stylesha