Saturday 31 August 2013 ❖ 12:17 | 0 Comment [s]

menyedihkan apabila kita memberi hati kepada si dia , 
yang berjanji untuk merawatnya , tapi dia mengembalikan hati dalam keadaan terluka .
kita berharap ia sembuh tapi masih ditambah dengan kelukaan .

dulu , kini dan selamanya saya disini tetap setia menanti :')
awak mungkin bukan yang pertama untuk saya . 
tapi dulu saya pernah jadikan awak yang terakhir dalam hidup saya .

awak ,
dulu saya pernah ada dalam haty awak ;'') 
bagaimanakah pula dengan sekarang , ? masih adakah ruang saya dihaty awak ?
awak , masih adakah semua kenangan kita dahulu ?
sayangkah awak pada saya seperti dulu ?
masih adakah ingatan awak pada kemanisan waktu kita masih bersama ?
itu DULU ?

BAGAIMANAKAH PULA dengan SEKARANG ?
29.9.2012 ?
tarikh apakah itu pada awak , ? sekuat manakah ingatan awak 
pada tarikh TUH ? .

SAYA nak sambut macam mane kita sambut dulu :'(
setiap bulan kita sambut . hmm .
awak , sekarang saya sendiri  . 
sendiri tiada jalan , tiada laluan tiada kasih yang perlu disemai :')


Older Post | Newer Post

ATYN TAKEN BY ROY
Daisypath Anniversary tickers
Welcome Note

hye , bonjour ! Welcome To My Blog! My name is fatin azwa. 19 years old . Please be nice here and enjoy your with my our story darla :D
be nice for me , and i will be nice for you

Facebook
Twitter


I HOPE THIS WILL BE HAPPEN IN THIS YEAR'S
happy with ROY
Turunkan BERAT badan
be more matured
study hard


Let's Talking here!




Nana Euphemia
wawa d'amoysta
sista rara
jaja lee
ezy stylesha